Veelgestelde vragen

Hieronder staan antwoorden op veel van je vragen.
Liever direct aan ons je vraag stellen? Neem dan contact met ons op.

Hoe krijgen werknemers toegang?

Via een onboarding pakket kun jij OpenUp eenvoudig introduceren bij je werknemers. Vervolgens kunnen werknemers zelf via onze website bij alle diensten van OpenUp. Met 1 druk op de knop kunnen zij zonder dit eerst intern aan te geven een consult inplannen. Ook is het mogelijk voor werknemers om een account aan te maken, waar ze vervolgens alles kunnen bijhouden.

In welke talen is OpenUp beschikbaar?

Op dit moment is OpenUp beschikbaar in het Engels, Nederlands en Duits.

Wat kost OpenUp?

De eerste 3 maanden zijn kosteloos. Wil je daarna doorgaan met OpenUp betaal je 20 euro per jaar per medewerker voor onbeperkt toegang tot alle OpenUp diensten. Na het eerste jaar is het mogelijk om maandelijks op te zeggen.

Hebben werknemers echt onbeperkt toegang?

Ja, bij een samenwerking tussen werkgever en OpenUp hebben werknemers onbeperkt toegang tot alle diensten die OpenUp aanbied. Hier vallen dus ook de 1-op-1 gesprekken en de 1-op-1 mindfulness consulten onder. De psycholoog zal samen met de werknemer beoordelen hoeveel gesprekken nodig zijn om met een hulpvraag aan de slag te gaan. Gemiddeld kan een werknemer na 3-5 gesprekken zelf verder met zijn of haar hulpvraag.

Is toegang tot OpenUp anoniem?

Bij OpenUp staat privacy voorop. Wij delen dus geen gegevens die terug te leiden zijn naar het individu. Werknemers kunnen zonder dat een werkgever dit te weten komt contact met ons maken en wij delen nooit en te nimmer wie er met ons in contact staat en wat er is besproken.