9 lessen om werknemers om te leren gaan met veranderingen in de organisatie

ebook-veranderingen

Vertrouwd door 150+ bedrijven in Europa

talk

Waar leer je over?

  • Wat maakt verandering zo moeilijk voor ons om mee om te gaan;
  • 9 Lessen in verander management en wat je absoluut niet moet doen;
  • Hoe je zorgt dat verandering wordt gezien als iets positiefs.
Om je als organisatie snel aan te kunnen passen moeten werknemers om kunnen gaan met veranderingen

Één ding is zeker, binnen een organisatie heb je te maken met veranderingen. Van het implementeren van een nieuw systeem, tot nieuwe managers of functies. Je bent als organisatie continu bezig om te groeien, krimpen of effiënter te werken.

Elke verandering heeft een impact op je medewerkers. Soms zelfs meer dan je zelf dacht dat het zou hebben. In dit e-book leer je hoe je veranderingen introduceert, zorgt dat ze succesvol verlopen en vooral ook wat je niet moet doen. Met de 9 lessen uit dit e-book bereid jij je organisatie en werknemers voor op een succesvolle transitie naar de nieuwe situatie.

Download het gratis e-book

Veelgestelde vragen

Waarom moet ik de gevraagde informatie invullen?

We houden je persoonlijke gegevens altijd veilig.

We vragen je deze informatie achter te laten zodat we (a) kunnen zorgen dat je een zo’n goed mogelijke ervaring hebt met onze informatie; (b) we je via mail meer informatie kunnen toesturen waarvan wij geloven dat het van toegevoegde waarde is; (c) je op de hoogte kunnen houden van gratis (online) evenementen. Je kan hier alles lezen over onze privacy policy.

Is het e-book echt gratis?

Zeker!

We delen graag gratis informatie om je te helpen bij alledaagse mentale uitdagingen. Meer vragen? Je kunt altijd vrijblijvend 1-op-1 in gesprek met één van onze psychologen.