Veelgestelde vragen
Hieronder staan antwoorden op veel van je vragen.
Liever direct aan ons je vraag stellen? Neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik mijn consult het beste voorbereiden?
Om je consult zo effectief mogelijk te benutten, is het handig als je van tevoren nadenkt over de volgende vragen:
- Wat is voor jou de reden om een consult bij OpenUp te boeken?
- Wat zou een goede uitkomst van dit consult voor jou zijn?
Tijdens het consult gaan we dieper in op deze vragen.
Hoe kan ik een sessie boeken?
Boek hier eenvoudig een sessie met een van onze psychologen.
Hoe kan ik mijn sessie verzetten of annuleren?
Je kunt je sessie gemakkelijk verzetten of annuleren via de bevestigingsmail die we je hebben gestuurd. Je vindt de link aan het einde van e-mail.
Als je een MyOpenUp account hebt, kun je van daaruit ook je afspraak verzetten of annuleren. Log in op je MyOpenUp account. Ga naar ‘Mijn sessies’ en klik op de knop ‘Verzetten’ voor de sessie die je wilt wijzigen.
Is het videobellen wel veilig?
Zeker! Voor het videobellen gebruiken wij een beveiligde applicatie. Daarnaast zijn wederzijds vertrouwen en onze beroepscode leidend in onze dienstverlening.
Daarom is het voor ons vanzelfsprekend dat privacy een belangrijk recht is.
(Zie ook: Hoe is mijn privacy bij jullie gewaarborgd?)
Hoeveel online consults mag ik boeken?
Tijdens het kennismakingsconsult onderzoek je samen met je psycholoog of jouw hulpvraag passend is bij de dienstverlening van OpenUp. Als dat zo is, starten we met 3-5 gesprekken als uitgangspunt. Het is mogelijk om dat aantal te vergroten. In een gezamenlijke evaluatie met je psycholoog bespreken jullie of er behoefte is aan een vervolg en zo ja, in welke vorm.